איך מנקים צבע מהרצפה

חומר לניקוי צבע מהרצפה

איך לנקות צבע מהרצפה – חומר לניקוי צבע מהרצפה

סוף כל סוף הגעתם לצבוע את הדירה שלכם והקירות של הבית נראים כמו חדשים. אלא מה? הרצפה אחרי עבודות הצביעה נראית לא כל כך טוב, עם כתמי צבע שלמרות כל אמצעי הזהירות הצליחו לטפטף. מלבד היותו בעיה אסטטית, הצבע גם יכול להזיק לרצפה, לכן במאמר הבא נסביר איך לנקות צבע מהרצפה.

 

ניקוי הרצפה בהתאם לסוג הצבע

התשובה לשאלה איך מנקים צבע מהרצפה משתנה בהתאם לסוג הצבע בו עשיתם שימוש, מכיוון שלכל סוג צבע יש הרכב כימי שונה ומכאן גם חומרים שונים שמתאימים להסרתו.  לפניכם שורה של דוגמאות לשאלה איך להוריד צבע מהרצפה מסוגים שונים של צבע:

  • שליכט אקרילי: סוג של שליכט קל יחסית להסרה. עבורו ניתן להשתמש במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לניקוי רצפות.
  • שליכט צמנטי: סוג של שליכט קשה יותר להסרה שלרוב דורש לעשות שימוש בחומר מסיר שליכט ייעודי.
  • צבע לטקס: צבע קל יחסית להסרה. להסרתו לעשות שימוש במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לניקוי רצפות.
  • צבע שמן: צבע הנחשב קשה יותר להסרה, שדורש לרוב להשתמש בחומר מסיר צבע ייעודי.
  • צבע אפוקסי: צבע הנחשב לקשה מאוד להסרה ונדרש בחומרי ניקוי חזקים ייעודיים.

שיטות וחומרים שונים לניקוי צבע

כאמור, לכל צבע יש סוג אחר של חומרים, ויש גם שיטות להסרתו מהרצפה כפי שניתן לראות בדוגמאות שיובאו להלן. בכדי להבטיח ששיטת וחומר הניקוי לא מזיקים לרצפות מומלץ קודם כל לבדוק את פעולתם בנקודה קטנה נסתרת ורק לאחר מכן לנקות את שאר כתמי הצבע.

  • מים וסבון: מתאים לניקוי צבע לטקס טרי ושליכט אקרילי טרי. מתחילים בשפשוף המים והסבון על הרצפות, הסרת הצבע עם מטלית יבשה וניקוי הרצפות עם מים נקיים.
  • חומר ניקוי ייעודי לניקוי רצפות: מתאים לניקוי צבע לטקס יבש או לניקוי שליכט אקרילי יבש. מתחילים ביישום חומר הניקוי על האזור המוכתם ואז הסרה באמצעות מטלית ועל ידי שפשוף.
  • חומר ייעודי להסרת צבע: הפתרון הטוב ביותר להסרת צבע מהקירות, יעיל לניקוי גם של שליכט צמנטי, צבע שמן או אפוקסי. יחד עם זאת, יש בשוק סוגים שונים של חומרים לניקוי רצפות מהם חשוב לבחור בחומר מומלץ ולעשות בו שימוש בהתאם להוראות.
  • חומץ ומים ביחס זהה, מתאימים לניקוי כתמי שליכט אקרילי. מתחילים בשפיכת החומר על הכתם, המתנה של מספר דקות ואז הסרתו עם מטלית או מברשת ושטיפת הרצפות במים נקיים.
  • סודה לשתייה ומים: סדר פעולות דומה לזה שנעשה עם החומץ, של שפיכת התערובת, המתנה, הסרה על מטלית ושפשוף וניקוי סופי במים נקיים.

חומר מומלץ לניקוי צבע מהרצפה

שיפצתם וצבעתם את הבית? מחפשים בתום העבודות חומר לניקוי צבע מהרצפה שקל לעבוד עימו , שמנקה כל סוג של כתם צבע באופן יסודי? כדאי לכם להזמין ישירות דרך האתר שלנו את תרסיס מסיר שליכט צבע MD Clean, שהינו הספריי מספר אחת להסרת  צבע שליכט וצבעים נוספים. מדובר על חומר רב עוצמה המסוגל להסיר שליכט, צבעי שמן, אפוקסי, צבעים סינטטיים, צבעי לטקס ועוד מגוון צבעים ממשטחים פנימיים וחיצוניים.

תרסיס מסיר צבע MD Clean פועל על ידי חדירה לשכבות הצבע או השליכט וריכוך הדבק המחזיק אותם במקום. לאחר מכן ניתן לקרצף או לשטוף את הצבע או השליכט בקלות מהמשטח. בתור שכזה תרסיס מסיר צבע של חברתנו הוא בחירה מצוינת לאנשי מקצוע ולמי שצובע את הבית לבד. הוא קל לשימוש ויעיל מאוד, אך בהיותו מכיל חומרים כימיים חזקים חשוב לעשות בו שימוש בהתאם להוראות שעל המוצר.

להזמנת תרסיס מסיר שליכט צבע MD Clean שמנקה רצפות במהירות ויעילות לחצו כאן.

 

 

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן