בונים עליכם – איך לנקות דירה לאחר שיפוץ לקראת האכלוס?

שיפוץ דירה או בניית בית חדש הם תהליך לרוב ארוך, מורכב ומייגע- שבסופו נולד בית חדש למשפחה שלכם! אירוע מרגש, נכון? אבל ממש שניה לפני שאתם קובעים הובלה, חשוב לזכור שדירה שבדיוק עברה שיפוץ, או בית בתום תהליך הבנייה- דורשים תהליך ניקיון שונה משמעותית מזה של דירה מאוכלסת.

תהליכי השיפוץ נוטים להשאיר שאריות של חומרי בנייה דוגמת רובה, מלט, טיח ודומיהם- כאלו שחומרי הניקיון הקונבנציונליים שאתם מחזיקים בארון פחות מתאימים בהתמודדות מולם.

אז איך לנקות את הדירה בצורה הטובה ביותר?

כמו שציינו, ברחבי הבית קיימות שאריות של מגוון חומרי בנייה הנחשבים קשים להסרה. ניתן להשתמש במגוון תכשירים ייעודיים אשר מטרתם להסיר את החומר בלי לגרום לפגיעה במשטחים ובריצוף, למשל תכשיר מרוכז לפירוק מינרלים וצמנט, המיועד להסרת לכלוך מבוסס מינרלים מריצוף גרניט ופורצלן, או תכשיר מרוכז לניקוי שאריות בנייה, שינקה לכם את שאריות הרובה, המלט, הטיח והבטון בקלות רבה.

אם לא קיימות שאריות של חומרי בנייה אך הרובה השחירה והתלכלכה במהלך תהליך השיפוץ, ניתן לנקותה בעזרת תכשיר לניקוי וחידוש רובה שיסיר ממנה לכלוך, שומן או מינרלים- ויחזיר אותה לצבעה המקורי, כך שתיראה כמו חדשה.

בנוסף, בתים לאחר שיפוץ נוטים להתמלא בהמון אבק שמצטבר על השיש, על משטחי העבוד, על המראות ועל החלונות. ריסוס תכשיר להברקת זכוכיות ומשטחים וניגובו בעזרת מטלית מיקרופייבר נגד אבק ינקה ויבריק כל פינה בבית, עד גרגר האבק האחרון.

ומה אחר כך?

לאחר שטיפלתם בהסרת כל השאריות והמשקעים, וניקיתם את המשטחים השונים, החלונות והריצוף- הגיע הזמן לבצע שטיפה יסודית ברחבי הבית בעזרת תרכיז בישום לשטיפת רצפות. השטיפה תשלים את הניקיון, תדגיש את הברק של המרצפות ותפזר ניחוח נעים בכל החדרים, שסוף סוף תגרום לכם להרגיש בבית!

זהו, אפשר להתקשר למובילים, ואל תשכחו להזמין אותנו לחנוכת הבית!

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן